Cei patru piloni ai unei strategii SEO eficiente

Optimizarea unui site poate fi complexă, dar noi o simplificăm prin defalcarea elementelor sale cheie în patru categorii principale.

SEO poate fi complicat – în multe cazuri, mai mult decât complicat. Câți factori de clasificare sunt implicați în generarea unor rezultate ale căutării puternice? Zece? Douăzeci? Treizeci? Două sute?

O căutare rapidă după “factori de clasificare SEO” vă va da toate aceste răspunsuri și o mulțime de alte răspunsuri. Există multă informație. Și realitatea este că există probabil sute de variabile care conlucrează pentru a determina clasamentul final, mare parte din ceea ce se sugerează sunt presupuneri. Și cu siguranță nu toți factorii de clasament sunt relevanți pentru orice afacere.

Ideea este că devine ușor să te pierzi într-o gaură de iepure algoritmică. Este un exces informațional și poți să-ți pierzi tot timpul învârtindu-te ca un hamster în roată făcând cercetări, ajungând în final să obții foarte puțin.

În acest articol, vreau să simplific lucrurile și să subliniez patru zone principale pe care ar trebui să vă concentrați cu SEO. Într-adevăr, când vorbim despre acest lucru, SEO este de fapt destul de simplu la nivel strategic.

Cei patru piloni ai SEO

Cele patru zone cheie pe care proprietarii de site-uri trebuie să le aibă în vedere sunt:

SEO tehnic: Cât de bine poate fi căutat automat și indexat conținutul dumneavoastră.

Conținut: a avea cele mai relevante și bune răspunsuri la întrebarea unui prospect.

SEO intern: Optimizarea conținutului și a HTML-urilor dumneavoastră.

SEO extern: Consolidarea autorității pentru a vă asigura că Google aranjează cărțile în favoarea dumneavoastră.

Desigur, aceste patru zone au o oarecare complexitate și se întrepătrund, dar înțelegerea punctelor dumneavoastră forte și a celor slabe în relație cu acestea este foarte importantă pentru concentrarea eforturilor dumneavoastră.

1. SEO tehnic

SEO tehnic poate părea puțin descurajant, dar în realitate, discutăm despre posibilitatea unui motor de căutare de a vă citi conținutul și explora site-ul. Mare parte din acesta va rezolva sistemul de management al conținutului pe care îl folosiți, iar instrumente ca Screaming Frog și Deep Crawl pot explora website-ul dumneavoastră și evidenția problemele tehnice.

Principalele zone de avut în vedere aici sunt:

  • Căutarea automată. Poate un motor de căutare să vă exploreze site-ul?
  • Index. Este clar ce pagini ar trebui să indexeze motorul de căutare și să se întoarcă?
  • Mobil. Se adaptează site-ul dumneavoastră pentru utilizatorii de dispozitive mobile?
  • Viteza. Timpii rapizi de încărcare sunt un factor cheie în a vă menține vizitatorii fericiți.
  • Tehnologie. Folosiți tehnologie ușor accesibilă pentru motoarele de căutare sau sistem de administrare a conținutului (CMS) pentru website-ul dumneavoastră?
  • Ierarhie. Cum este conținutul structurat pe site?

Dacă aveți o afacere mică și folosiți WordPress pentru site-ul dumneavoastră, SEO tehnic ar trebui să fie ceva pe care să-l puteți bifa pe lista dumneavoastră destul de rapid. Dacă aveți un site mare, făcut la comandă, cu milioane de pagini, atunci SEO tehnic devine mult mai important.

Mare parte din ce numim aici “SEO tehnic” face de fapt parte din design-ul și dezvoltarea dumneavoastră web. Secretul este să vă asigurați că dezvoltatorul dumneavoastră înțelege interacțiunea dintre website și design, dezvoltare și SEO și cum să construiască un site uimitor de rapid și adaptat pentru mobil.

2. Optimizare SEO internă

Website-ul dumneavoastră ar trebui optimizat ca întreg și la nivel de pagină individuală. Există o oarecare încrucișare aici din SEO-ul tehnic și veți dori să începeți cu o ierarhie bine-structurată a conținutului pentru site-ul dumneavoastră.

Presupunând că aveți un site bine structurat, aplicarea unei optimizări de bun-simț este din nou, relativ clară. Principalele zone în care trebuie să vă concentrați aici sunt:

  • Căutarea cuvintelor cheie. Înțelegerea limbii publicului țintă.
  • URL-uri descriptive. Asigurați-vă că fiecare URL este simplu și descriptiv.
  • Titlurile paginilor. Utilizați cuvintele cheie în mod natural în cadrul titlului paginii.
  • Meta descrieri. Concepeți meta descrieri ca și cum ar fi copii ale anunțurilor publicitare menite să atragă click-uri.
  • Optimizarea conținutului. Utilizați în mod rațional cuvintele cheie și variațiile pe copia paginii dumneavoastră.
  • O bună experiență a utilizatorului (UX). Asigurați-vă că este o plăcere ca cineva să folosească și să navigheze pe site-ul dumneavoastră.
  • Chemări la acțiune puternice. Ajutați-i pe utilizatori să știe ce să facă în continuare.
  • Adaos structurat de date. Accesați cele mai recente caracteristici SERP pentu a îmbunătăți procentul de click-through.

Atunci când vă optimizați site-ul, alocați timp pentru a vă analiza clienții. Dacă aveți o afacere locală, atunci SEO local este mai important, iar adresa și locația dumneavoastră devin puncte de optimizare de interes crucial.

Cu un SEO tehnic solid instituit, stratificarea optimizării pe pagină este simplă. Utilizați instrumente ca Screaming Frog pentru a căuta automat și identifica punctele slabe și a trece metodic prin paginile dumneavoastră.

3. Conținutul

Conținutul este rege. Așa este zicala, nu? Este adevărat, într-un fel. Website-ul dumneavoastră nu este decât un ambalaj pentru conținut. Conținutul le spune prospecților cu ce vă ocupați, unde faceți acest lucru, pentru cine ați lucrat și de ce ar trebui să apeleze cineva la afacerea dumneavoastră. Și dacă sunteți abil, conținutul dumneavoastră ar trebui să treacă dincolo de aceste elemente evidente, ca de broșură și să-i ajute pe clienții dumneavoastră prospecți să-și atingă obiectivele.

Pentru furnizorii de servicii, putem să defalcăm puțin conținutul în trei categorii:

  • Conținut despre servicii. Cu ce vă ocupați și unde faceți acest lucru.
  • Conținut pentru credibilitate. De ce ar trebui să apeleze un prospect la afacerea dumneavoastră.
  • Conținut de marketing. Conținut care să vă ajute să vă poziționați ca expert și să așeze afacerea dumneavoastră în fața competitorilor cât mai repede în ciclul de cumpărare.

Este cu adevărat important să înțelegeți că SEO este important pentru toate aceste tipuri de conținut, dar de multe ori este luat în considerare cu adevărat numai în cazul conținutului de tipul celui pentru servicii. SEO este adesea uitat când vine vorba de conținut pentru credibilitate cum ar fi recenzii, testimoniale și studii de caz.

Ca un simplu exemplu, am renovat recent o casă din epoca victoriană din Marea Britanie, și pe parcursul procesului, am căutat diferiți profesioniști care să poată dovedi o experiență relevantă. În acest caz, a avea un studiu de caz bine-optimizat care să prezinte munca de renovare la o casă asemănătoare din zonă ar funcționa ca și conținut SEO nemaipomenit de vândut în număr mare – de asemeni demonstrează perfect faptul că contractorul poate să facă treaba, lucru care ilustrează perfect credibilitatea acestuia. Situație din care ambele părți câștigă.

Asigurați-vă că optimizați întreg conținutul de marketing, inclusiv studiile de caz, intrările de portofoliu și testimonialele – nu doar paginile de servicii evidente.

Un marketing de conținut solid și o strategie SEO constituie de asemeni cel mai accesibil mod de a vă promova afacerea în fața unui public larg. Și acest lucru are de obicei cel mai bun randament al investiției (ROI), deoarece nu există cost pe click – astfel încât escaladați strategia de marketing fără să escaladați direct costurile. Acest tip de strategie SEO nu se potrivește fiecărei afaceri, dar când se potrivește bine, este aproape invincibilă.

Iată concluziile cheie:

Optimizați întreg conținutul de-a lungul întregului parcurs al clientului.

Stabiliți dacă vi se potrivește bine marketingul de conținut prin intermediul căutării organice.

Încă vedem prea multe abordări ale SEO ca în pictura după numere, în care afacerile locale plătesc agenții să pompeze postări pe bloguri, lucru care din punct de vedere strategic nu este o alegere bună. Asigurați-vă că întreg conținutul dumneavoastră este optimizat, și dacă faceți marketing de conținut, asigurați-vă că este o alegere bună pentru tactica dumneavoastră de marketing.

4. Construirea externă a autorității

În cele din urmă, toate râurile SEO curg într-o singură direcție: construirea autorității. Construirea autorității, în mare parte, implică construirea de link-uri. Link-urile reprezintă încă o componentă crucială în dezvoltarea unor clasamente organice puternice; în orice caz, link-urile pot fi partea cea mai grea pe care SEO o are de îndreptat.

Aici este cu adevărat important să vă alegeți filosofia pentru link-uri înainte de a începe, deoarece aceasta vă poate ajuta sau strica eforturile de construire a link-urilor. Deși construirea link-urilor este un subiect vast pe care nu-l putem acoperi aici în profunzime, dacă puteți măcar să dezvoltați o filosofie pozitivă de construire a link-urilor, sunteți deja înaintea celei mai mari părți a competiției.

Cel mai bun mod de a descrie starea de spirit propice construirii de link-uri pe care l-am văzut vreodată a fost scris de regretatul, marele Eric Ward: “Conectează ce ar trebui să fie conectat.”

Această filosofie este frumoasă în simplitatea ei, și servește la a corecta mentalitatea “mai mult, mai mult, mai mult” a construirii de link-uri. Vrem doar link-uri din surse relevante. Deseori, aceasta însemnă că pentru a extinde eforturile noastre de construire a link-urilor dincolo de tacticile evidente, trebuie să creăm ceva care merită link-uri. Aveți link-uri acolo unde are sens să aveți link-uri. Simplu.

Wikipedia are milioane de link-uri, cu toate acestea sunt destul de sigur că nu au contruit niciodată link-uri. Aceasta pentru că au tone de conținut util care primește link-uri. Acestea sunt link-uri reale, naturale care îmbunătățesc pagina de conectare, furnizează conținut suplimentar și servesc ca adevăratul țesut conector al acestei lumi hiper-conectate în care trăim.

Acest tip de link natural ar trebui să fie coloana vertebrală a eforturilor dumneavoastră de construire de link-uri. Aceasta poate să însemne că s-ar putea să trebuiască să revizitați conținutul de pe site și să creați ceva de valoare mai întâi, dar o dată ce ați rezolvat acest lucru, sunteți la jumătatea drumului spre casă.

Orice strategie de construire de link-uri sigură, care poate fi extinsă ar trebui fundamentată pe această idee.

Concluziile cheie de aici:

Asigurați-vă că construiți acel tip de link-uri adevărate care au sens în lumea reală și nu vor încurca părțile calitative și uneori punitive ale algoritmului.

Asigurați-vă că aveți conținut care merită să se clasifice și care merită să primească link-uri.

Rezumat

SEO nu trebuie să fie exagerat de complex. Există patru zone cheie ale SEO pe care trebuie să le aveți în vedere și există un proces structurat, metodic care poate fi urmat pentru a vă optimiza site-ul.

Sper sincer că acest articol vă va ajuta să ieșiți la lumină, să vă îmbunătățiți poziția în clasament și să generați mai mult business din căutarea organică!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.