Beneficiile unui audit SEO

Un audit SEO aduce beneficii atat pentru un site nou lansat, cat si pentru unul existent. Daca un site are cateva pagini sau 50,000 de pagini, un audit SEO ar trebui facut de 2 ori pe an cel putin, in functie de situatia particulare si obiectivele stabilite.

Audit SEO pentru siteuri noi

  • Identifica cerintele necesare pentru a fi competitiv in piata tinta
  • Identifica oportunitatile existe si care au post omise de concurenta
  • Daca este necesar sau nu sa aveti un blog
  • Stabilirea strategiei de social marketing
  • Cum sa abordait in mod proactiv problema reputatiei online

Audit SEO pentru siteuri existente

  • Identifica starea de sanatate a prezenteti online
  • Identifica daca site este optmizat la nivel de cod
  • Identifica daca siteul este optimizat la nivel de continut
  • Identifica calitatea linkurilor existente si cum afecteaza acestea autoritatea siteului
  • Identifica cuvinte cheie care ar trebui sa rankeze mai bine
  • Identifica modalitati de crestere conversiei
  • Identifica modalitati de imbunatatire a prezentei pe canele de social media
  • Identifica modalitati de management pentru reputatia online

Plan de actiune pentru implementare auditului SEO

Fiecare audit SEO pe care il efectuez include plan de implementare detaliat. Acesta contine pasii exacti care trebuie facuti petru a remedia fiecare problema semnalata.

Planul de actiune include:

  • Recomandari specifice pentru remedierea problemelor de cod sursa
  • Recomandari specifice pentru remedierea problemelor de navigatie in site
  • Recomandari specifice referitoare la cuvinte cheie, grupare si organizarea arhitecturii interne
  • Recomandari specifice depre continutul existent si dezvoltare ulterioara
  • Recomandari specifice despre optiunile de automatizare a SEO
  • Recomandari specifice pentru a creste autoritatea siteului prin strategii de link building extern si intern

Inca nu sunteti convins ca un audit este necesar sau ca SEO efectuat corect va poate aduce beneficii tangibile? Puteti citi aceasta postare in engleza scrisa de John Doherty in care sunt descrise numeroase exemple care arata valoarea unui SEO corect pentru siteuri din diverse industrii. Puteti vedea acolo cum audit SEO planificat si executat corect in functie de client poate face o diferenta semnificativa in traficul organic al unui site.