Audit SEO

Cum poti avea mai mult trafic gratuit din Google

Google are o lista foarte lunga de cerinte referitoare la calitate si conditii tehnice pentru siteuri daca acestea vor sa apara in rezultatele de cautare.

Auditul pe care il ofer este extrem de detaliat si identifica punctele unde siteul nu indeplineste aceste conditii si ofer solutii pentru a remedia problemele.

Ce fac:

  • verific daca siteul se incadreaza in normele de buna practica stabilite de Google
  • identific motivele scaderii traficului
  • ofer solutiile necesare pentru a remedia problemele si a asigura mai mult trafic gratuit din Google in viitor.

Pot face un audit SEO detaliat si dezvolta o strategie pentru viitor in 5 zile lucratoare la pretul de 2000 RON + TVA

Contacteaza-ma aici!

Cateva din aspectele pe care auditul le va detalia:

1. De ce a scazut traficul siteului

Verific SUTE de aspecte tehnice si surse de date pe care le corelez cu update-urile de algoritm Google pentru a identifica impactul potential.

Bineinteles, se vor evidentia si probleme de pe site care au dus la aceste penalizari si cum pot fi remediate.

2. Descoperim ce pagini ale siteului nu mai rankeaza si cum remedia aceasta situatie

Paginile care au calitate scazuta afecteaza tot siteul in ansamblu, iar aceasta calitate generala determina locul ocupat in Google.

In audit se vor evidentia paginile care creeaza probleme de calitate si vom crea un plan pentrua remedia problemele.

3. Identificam ce probleme tehnice are siteul

Vom identifica aspectele tehnice care afecteaza pozitiile in Google si daca paginile siteului sunt vazute de Google ca fiind de calitate buna sau nu.

4. Identificam linkurile de slaba calitate care afecteaza negativ siteul

Google penalizeaza siteurile care au linkuri “nenaturale”. Odata identificate aceste linkuri, acestea vor fi incluse intr-un proces de “disavow”, in esenta comunicand catre Google sa nu ia in considerare aceste linkuri. Acest proces ofera protectie si impotriva unor atacuri de SEO negativ din partea competitorilor.

5. Urmarim si identificam cum performeaza paginile importante ale siteului din punct de vedere al rankingului si a traficului organic.

Putem urmari evolutia rankingului pentru cuvinte cheie importante care pot genera o crestere a afacerii.

6. Identificam cuvintele cheie care pot aduce cel mai mare nivel de trafic catre site

Odata identificate, vom face planificarea necesara pentru a urca in Google pentru acele cuvinte cheie.

7. Vom vedea de ce concurenta rankeaza mai bine

Numarul si calitatea linkurilor catre un site determina de multe ori locul ocupat in Google pentru anumite cautari. Vom identifica ce linkuri au competitorii si astfel veti putea incepe sa dezvoltati o strategie de link building verificata.